Wednesday, December 8, 2010

sejarah

yeahh !!! nie kali pertama post dari saya utunk KISAH HARI INI.haha hari bersejarah tue beb.oke,catat yerr tarik 8DEC2011,pada pukol 4 petang.haha oke, korang mesti tertanya kan napa saya buat blog ?  sebab yerr saya buat blog nie sebab saya jeles tegok orang lain ada blog kot. haha tapi berguna jugak blog nie, boleh berkongsi citer dengan korang kan, nnti boleh kongsi citer panas ke ?kongsi cter sejuk ke ?kongsi citer happy ke ?kongsi citer sedih ke ?boleh kongsi pengalaman ke ?kan kan ? wow !! semua kongsi kan.haha tapi kongsi beni tak boleh yerr kawan-kawan, memang mintak sepak lah kan kalo nak.hahaha tapi berdakwah pon boleh jugak kan kat sini.haha boleh lah jadi iman muda wan rusli. hahaha oke oke, korang nak tahu tak sapa yang jaya kan niat saya nak buat blog nie ?*wan rusli mane tahu buat nie semua kannadziatul fazliyana binti norman, saya pangil budak nie nad, kalo nama manja dia yana, haha. kadang2 pangil dia gemok.hahahaha oke, saya nak ucap kan terima kasih kepada budak nie sebab telah menjaya kan impian wan rusli membuat blog. *macam impian ilyana x ?sikit kan ?haha oke, lah tak tahu nak cakap ape, masih terkilan agi sebab ada blog sendiri.sebelom nie tgk jelah kan blog orang.sekarang ada sendiri punya.WOW !! hahaha oke lah yerr kawan-kawan, sampai disini saja lah KISAH HARI INI.sekian terima kasih. :D ahh. tak tahu kan ?ahh oke,nama panjang budak nie

1 comment:

  1. ehhh wawan da reti tulis entry :D
    btw, thankss sebab ade name nad :)

    ReplyDelete